چرا revit را یاد بگیریم؟

چرا revit  را یاد بگیریم؟

به جرات می‌توان گفت امروزه کاربردی‌ترین نرم‌افزار در حرفه معماری و ساختمان، نرم‌افزار revit است. این نرم‌افزار با داشتن قابلیت‌های منحصر به فردی متناسب با رشته‌های ساختمان طراحی و ارائه شده‌است. نرم‌افزاری کاملا حرفه‌ای که می‌توان تمام مراحل طراحی تا ساخت را با آن پیش برد. اگر در طراحی‌ یک ساختمان و یا یک مجموعه به عنوان مدیر پروژه همیشه درگیر باز کردن فایل‌های مختلف و انداختن آن‌ها بر روی هم بودید و زمان زیادی را صرف کنترل و تطبیق نقشه‌های سازه و معماری و تاسیسات می‌کردید، هم اکنون با به کار بردن نرم‌افزار  revit می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و با خاطری آسوده پروژه را مدیریت کنید. چنین قابلیتی باعث شده نرم‌افزار revit بتواند به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی در رشته‌های مرتبط با ساختمان قدرت‌نمایی کند. تمام مراحل ساخت یک پروژه از کانسپت اولیه تا نقشه‌های دقیق اجرایی را می‌توان با این نرم‌افزار به طور کاملا حرفه‌ای مدیریت و اجرا کرد.

تا قبل از سال ۲۰۱۸ نرم افزار معماری و سازه و تاسیسات هر کدام جداگانه نصب واجرا می‌شد. از سال ۲۰۱۸ به بعد با تغییر ساختاری، این نرم‌افزار همه رشته‌های مرتبط با ساختمان را در غالب یک نرم‌افزار به بازار ارائه کرد تا کاربر آسوده‌تر همپوشانی نقشه‌ها را انجام دهد. مدیریت اطلاعات مرتبط با یک ساختمان در یک فایل به عنوان پروژه قابلیتی منحصر به فرد است که دقت کار و سرعت کار را به طور قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد. مدیریت پروژه در این نرم‌افزار چنان ساز وکاری پیدا کرده که علاوه بر طراحی تمامی بخش‌های مرتبط با یک ساختمان و همپوشانی آن‌ها مطالعات اقلیمی خود را که سابقا با نرم‌افزارهایی مانند انرژی پلاس و اکوتکت انجام می‌دادید حالا آن‌ها را نیز در این نرم‌افزار می‌توانید با روش‌های تحلیل انرژی انجام و ارائه دهید. بنابراین بسیار بدیهی و مقرون به صرفه است که چنین نرم‌افزاری را بیاموزید و در “حرفه” خود حرفه‌ای شوید.

معمار و طراح شهری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی اردیبهشت مهرازان، مدیر ارشد آتلیه معماری و شهرسازی، دارای 13 سال سابقه مرتبط با حرفه

ورود

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

حرفه به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. قوانین و مقررات.

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۲

مقاله های مرتبط :
جدیدترین محصولات فروشگاه ما

متاسفانه محصولی در این دسته بندی در فروشگاه ما موجود نمی باشد ):

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *