چرا Photo shop یاد بگیریم ؟

چرا Photo shop یاد بگیریم ؟

امروزه با توجه به پیشرفت قابل توجه در نرم‌افزار، معماران علاوه بر نرم‌افزارهایی نظیر   Autocad , 3Ds Max و غیره برای ارائه کار خود با نتیجه بهتر می‌توانند از نرم‌افزارهای گرافیکی همانند فتوشاپ (Photoshop) استفاده نمایند، که یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها در کارهای هنری و معماری است.
ایده اولیه فوتوشاپ را دو برادر به نام‌های توماس و جان نول مطرح کردند. فتوشاپ (به انگلیسیPhotoshop، به معنی نما‌پرداز یا کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که به دست شرکت Adobe  گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، روتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر به‌کار می‌رود.
از جمله مزیت‌های نرم‌افزار Ps، قدرت این برنامه برای  هر تغییر یا ویرایشی که تصور کنید و سادگی کار با آن می‌باشد. ازPs برای شیت بندی و تصحیح رندرهای گرفته شده توسط معماران می‌توان استفاده کرد.
به پس‌پردازش کلیه ویرایش‌هایی که روی رندر خام جهت بالا بردن کیفیت رندر انجام می‌شود، پست‌پروداکشن(Post Production) می‌گویند. فتوشاپ (Photoshop) در مبحث پست‌پروداکشن (Post production) امکان نورپردازی و نسبت دادن جنس و مصالح مورد نظر طراح به طرح را ایجاد می‌کند. هم‌چنین جهت ارائه طرح در قالب شیت‌های طراحی، Ps این امکان را فراهم می‌کند که پس زمینه‌های دلخواه برای چیدمان‌های مختلف نقشه‌ها و عکس‌ها توسط کاربر ایجاد شوند.
هر کدام از ابزار‌های فتوشاپ (Photoshop) دنیای جدیدی را به ما نشان می‌دهند و هر کاری را به وسیله آن‌ها می‌توان انجام داد. همینطور پلاگین‌های مختلفی نیز برای نرم‌افزار فتوشاپ عرضه می‌شود که باز قابلیت‌های بیشتری را به این نرم‌افزار اضافه می‌کنند.

معمار و طراح شهری، طراح در شرکت مهندسی اردیبهشت مهرازان

ورود

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

حرفه به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. قوانین و مقررات.

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۲

مقاله های مرتبط :
جدیدترین محصولات فروشگاه ما

متاسفانه محصولی در این دسته بندی در فروشگاه ما موجود نمی باشد ):

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *