ویژگی های برتر و جدید Revit 2021

ویژگی های برتر و جدید Revit 2021

ورژن جدید نرم افزار رویت با کلی ویژگی های جدید و جذاب طبق برنامه هرساله شرکت اتودسک عرضه شد و هم اکنون ما شاهد Revit 2021  هستیم. که برای شما همراهان حرفه  ویژگی برتر , کاربردی این ورژن را در این مقاله در نظر گرفته ایم.

1-    دیوارهای شیب دار-slanted wall

این ویژگی رویت ۲۰۲۱ یکی از کاربردی  ترین ویژگی های این نسخه میباشد،در رویت ۲۰۲۱ کاربر میتواند توسط پارامتر Cross Section در دیوارها آن ها را به صورت شیبدار در بیاورد، که دیوار میتواند محدوده زاویه ای حدود منفی ۹۰ تا مثبت ۹۰ درجه را به خود بگیرد.

Smiley face

و همین طور که شما به راحتی می توانید در و پنجره در دیوار های کج Slanted Wall قرار بدهید، برای این کار شما لازم است از پارامتر orientation این المان ها را با دیوار هم جهت و هم زاویه نمایید.

Smiley face

۲-    لینک کردن PDF و تصاویر

در ورژن های قبلی تصاویر فقط می توانستند import شوند، که باعث می شد حجم مدل های شما بسیار زیاد بشوند. در ورژن Revit 2020 امکان وارد کردن PDF معرفی شد، اما اکنون در ورژن ۲۰۲۱ شما می توانید پی دی اف و تصاویر خود را با ایزار های Link PDF  و Link Image  از قسمت Insert لینک کنید.

فرآیند لینک کردن دقیقاً مشابه با import است، با این تفاوت که تصاویر یا PDF در داخل پرونده Revit گنجانده نخواهند شد و مدل شما سبک تر خواهد بود.

Smiley face

۳- طراحی مولد و پویا – Generative design

 این قابلیت در نسخه ۲۰۲۱ به عنوان برترین ابزار برای معماران و شهرسازان می باشد، با استفاده از این ابزار، کاربران می تواند با توجه به نیاز ها و اهداف خود بهترین راه حل را پیدا کنند و یا از راه حل های موجود بهترین  را انتخاب کنند.

ابزار این قابلیت در تب manage قرار گرفته است.

Smiley face

 

۴-امکان ایجاد چرخش برچسب ها و سکشن هدها طبق زاویه مؤلفه ها –Rotate section heads

برای این کار لازم است وارد فمیلی برچسب بشوید و تیک گزینه Rotate را در قسمت پارامترهای instance  بزنید و فمیلی را دوباره بارگذاری کنید.

Smiley face

۵- نمایش و رندر واقع گرایانه در زمان واقعی یا Real-Time

Autodesk برای رفع کمبود های قابل توجهی که رندر رویت در مقایسه با افزونه های مانند Enscape و Lumion  وجود دارد سخت تلاش کرده و در نسخه جدید خود ویژگی های را اضافه کرد تا رندرها را دید سه بعدی کمی بهبود و رئالیست کند.

۶- مدیریت ظاهر و گرافیک رنگی در جداول اطلاعاتی و متره- Stripe Rows

اکنون می توانید این ویژگی را در منوی Appearance در schedules مشاهده کنید. برای این کار کافی است یک رنگ و یک ردیف را انتخاب کنید سپس ویژگی Stripe Rows را روی شیت فعال کنید.

Smiley face

۷-فعال شدن گزینه view filters در بخش view

در نسخه جدید رویت شما می توانید بدون نیاز به حذف کامل، یک فیلتر را در یک نما فعال یا غیرفعال کنید. برای این کار ستون جدیدی با نام Enable in View در پنجره Visibility Graphics اضافه شده است تا بتوانید عمل یک فیلتر View را در نما روشن یا خاموش کنید.

Smiley face

معمار و طراح شهری، طراح در شرکت مهندسی اردیبهشت مهرازان

ورود

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید

حرفه به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات وب سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. قوانین و مقررات.

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند

۲

مقاله های مرتبط :
جدیدترین محصولات فروشگاه ما

متاسفانه محصولی در این دسته بندی در فروشگاه ما موجود نمی باشد ):

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *